Haluatko tehdä hyvää liiketoimintaa tekemällä liiketoiminnalla hyvää?

WhyColla on uniikki kombinaatio monipuolista osaamista ja 20 vuotta käytännön kokemusta.

”Great leaders give everyone something to believe in, not something to do.” – Simon Sinek

Yritysvastuu toiminnan ytimeen

WhyCo Oy on perustettu missiosta kääntää yritysvastuu sanahelinästä todeksi, vahvaksi voimaksi, joka liikuttaa ihmisiä, muuttaa maailmaa ja rakentaa kestävää kasvua. Oletko miettinyt, että vastuullisuus ja kestävyys tarjoavat myös sinun yrityksellesi uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja uusia tapoja positioida itseään markkinoilla?

Erään tutkimuksen mukaan kestävä liiketoiminta avaa vähintään 12 biljoonan dollarin markkinapotentiaalin. Parhaat työntekijät toivovat työlleen merkitystä ja vaativat, että johtaminen on kestävää. Vastuullinen liiketoiminta parantaa myös kannattavuutta ja tarjoaa työkaluja hakea uutta kasvua. Tiesitkö, että vastuullisuus kasvattaa tutkitusti yrityksen arvoa? Monella toimialalla liiketoiminnan vastuullisuus on jo perusvaatimus ja jatkuvuuden edellytys. Blogi kertoo tästä kaikesta lisää ja esittelee käytännön esimerkkejä.

WhyCo auttaa yrityksiä ja sijoittajia viemään vastuullisuuden toiminnan ytimeen, tekemään siitä aitoa. Se vaikuttaa ja inspiroi ihmisiä viemään yhteiskuntaa eteenpäin ja yritys menestyy. Vastuullisuus on silloin enemmän kuin pintakiiltoa ja yritys tuottaa yhteiskunnalle ja itselleen hyvää ja rakentaa kestävämpää maailmaa.

WhyCon on perustanut Michaela Ramm-Schmidt. Hänellä on uniikki kombinaatio monipuolista osaamista ja paljon käytännön kokemusta yritysten arjesta sekä paljon tutkimustietoa pohjustamaan WhyCon palveluja. Ole yhteydessä, jos haluat kuulla lisää siitä, miten vastuullisuus voisi parantaa yrityksesi menestystä!

WhyCon palvelut – yritysvastuun strateginen konsultointi

Yritykset ovat eri vaiheissa vastuullisen liiketoiminnan rakentamisessa, joten WhyCon palvelu räätälöidään kullekin asiakkaalle erikseen.

Johdon sparraussessiossa oivalletaan, mitä vastuullisuus tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä on sekä saadaan ensimmäiset uudet ideat. Voidaan myös käydä läpi yrityksen keskeiset toiminnot, hakea vaikuttavimmat keinot ja rakentaa vastuullisuuden tiekartta. Yleensä on myös tärkeää tehdä analyysi yritykselle olennaisista asioista ja hahmottaa tärkeimmät sidosryhmät. Yrityskaupan vastuullisuuskartoituksessa haetaan arvonluontimahdollisuudet ja kartoitetaan riskit.  Palvelu voi myös kattaa tietyn rajatun alueen kuten esimerkiksi hankintaketjut ja -käytännöt.

WhyCon palveluista ja referensseistä voit lukea lisää täällä.

Onko vastuullisuus aidosti hallitusten agendoilla? Vai onko se vain sanahelinää?

keskiviikko 15.8.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Onko vastuullisuus aidosti hallitusten agendoilla? Vai onko se vain sanahelinää?

Jo vuosia on kuhistu vastuullisen liiketoiminnan tärkeydestä. Yhä useampi sanoo yritysvastuun olevan kannattavan toiminnan ajuri ja yrityksen elinehto. Miksi sitten vastuullisuus ei näytä vieläkään aidosti [...]

Tulevaisuuden työntekijä vaatii vastuullisuutta ja kestävää liiketoimintaa

maanantai 5.3.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Tulevaisuuden työntekijä vaatii vastuullisuutta ja kestävää liiketoimintaa

Yritysjohtajat, hallitukset ja omistajat! Onko yrityksesi valmistautunut siihen, että jatkossa on entistä vaikeampi saada osaavia työntekijöitä, jos liiketoiminta ei ole kestävällä pohjalla? Olen viime aikoina [...]

Kannattaako vai kangistaako vastuullisuus liiketoiminnassa? Laaja selvitys julkaistu!

tiistai 23.1.2018|Kommentit pois päältä artikkelissa Kannattaako vai kangistaako vastuullisuus liiketoiminnassa? Laaja selvitys julkaistu!

Vastuullisuus liiketoiminnassa on kiihtyvään tahtiin kasvava trendi ja siitä puhutaan innokkaasti monella eri foorumilla. Mediassa on harva se päivä kirjoituksia aiheesta. Useimmat yritysjohtajat eivät enää [...]

Lue lisää kirjoituksia