Haluatko tehdä hyvää liiketoimintaa tekemällä liiketoiminnalla hyvää?

WhyColla on uniikki kombinaatio monipuolista osaamista ja 20 vuotta käytännön kokemusta.

”Great leaders give everyone something to believe in, not something to do.” – Simon Sinek

Yritysvastuu toiminnan ytimeen

WhyCo Oy on perustettu missiosta kääntää yritysvastuu sanahelinästä todeksi, vahvaksi voimaksi, joka liikuttaa ihmisiä, muuttaa maailmaa ja rakentaa kestävää kasvua. Oletko miettinyt, että vastuullisuus ja kestävyys tarjoavat myös sinun yrityksellesi uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja uusia tapoja positioida itseään markkinoilla?

Erään tutkimuksen mukaan kestävä liiketoiminta avaa vähintään 12 biljoonan dollarin markkinapotentiaalin. Parhaat työntekijät toivovat työlleen merkitystä ja vaativat, että johtaminen on kestävää. Vastuullinen liiketoiminta parantaa myös kannattavuutta ja tarjoaa työkaluja hakea uutta kasvua. Tiesitkö, että vastuullisuus kasvattaa tutkitusti yrityksen arvoa? Monella toimialalla liiketoiminnan vastuullisuus on jo perusvaatimus ja jatkuvuuden edellytys. Blogi kertoo tästä kaikesta lisää ja esittelee käytännön esimerkkejä.

WhyCo auttaa yrityksiä ja sijoittajia viemään vastuullisuuden toiminnan ytimeen, tekemään siitä aitoa. Se vaikuttaa ja inspiroi ihmisiä viemään yhteiskuntaa eteenpäin ja yritys menestyy. Vastuullisuus on silloin enemmän kuin pintakiiltoa ja yritys tuottaa yhteiskunnalle ja itselleen hyvää ja rakentaa kestävämpää maailmaa.

WhyCon on perustanut Michaela Ramm-Schmidt. Hänellä on uniikki kombinaatio monipuolista osaamista ja paljon käytännön kokemusta yritysten arjesta sekä paljon tutkimustietoa pohjustamaan WhyCon palveluja. Ole yhteydessä, jos haluat kuulla lisää siitä, miten vastuullisuus voisi parantaa yrityksesi menestystä!

WhyCon palvelut – yritysvastuun strateginen konsultointi

Yritykset ovat eri vaiheissa vastuullisen liiketoiminnan rakentamisessa, joten WhyCon palvelu räätälöidään kullekin asiakkaalle erikseen.

Johdon sparraussessiossa oivalletaan, mitä vastuullisuus tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä on sekä saadaan ensimmäiset uudet ideat. Voidaan myös käydä läpi yrityksen keskeiset toiminnot, hakea vaikuttavimmat keinot ja rakentaa vastuullisuuden tiekartta. Yleensä on myös tärkeää tehdä analyysi yritykselle olennaisista asioista ja hahmottaa tärkeimmät sidosryhmät. Yrityskaupan vastuullisuuskartoituksessa haetaan arvonluontimahdollisuudet ja kartoitetaan riskit.  Palvelu voi myös kattaa tietyn rajatun alueen kuten esimerkiksi hankintaketjut ja -käytännöt.

WhyCon palveluista ja referensseistä voit lukea lisää täällä.

Mitä tieto aivojen toiminnasta kertoo muutoksentekijälle?

sunnuntai 12.9.2021|Kommentit pois päältä artikkelissa Mitä tieto aivojen toiminnasta kertoo muutoksentekijälle?

Luin jo jokin aika sitten David Rockin kuuluisan kirjan ”Your Brain at Work” ja huomaan palaavani siihen yhä uudestaan. Kirja herättää paljon ajatuksia sekä työssä että arjessa. [...]

Vi är alla en del av lösningen

maanantai 24.5.2021|Kommentit pois päältä artikkelissa Vi är alla en del av lösningen

För ett par år sedan fick jag upp ögonen för hur vacker Östersjön är – en färgsprakande undervattensvärld. Havet har inte dött ännu, även om [...]

AI, VR, IoT… Men borde vi också ta en titt på NI?

sunnuntai 16.5.2021|Kommentit pois päältä artikkelissa AI, VR, IoT… Men borde vi också ta en titt på NI?

För ett år sedan skrev Max Mickelsson att biologin kan fungera som inspiration för nya tankemodeller. Också jag har blivit alltmer intresserad av vad naturen [...]

Lue lisää kirjoituksia